Multiplatformní technologie

Technologie, které používáme, nám umožňují plně využít potenciál cílových zařízení. Různé formy navigace a prezentace obsahu, 2D i 3D grafika, animace a multimédia, až po propojení s internetem a různými online službami, jako je Google Maps, Facebook, Twitter apod.

Systém pro tvorbu elektronických publikací

AMOS

AMOS je publikační systém, vyvinutý společností Simopt

AMOS je publikační systém na vytváření elektronických publikací. Jeho největší výhodou je možnost výstupu na všechna zařízení.

Doba potřebná na vytvoření aplikace pro až osm platforem je dána pouze dobou zpracování obsahu, vypublikování pro dané platformy a otestováním finálních aplikací. Odpadá tak programování a ladění funkčnosti a tím se stává realizace efektivní a výrazně rychlejší než při tvorbě nových aplikací na klíč.

Vstupní data a multimédia

AMOS dokáže publikovat nejen grafickou sazbu textu, ale všechna multimediální data, včetně videa, zvuku, grafů, animací či javascriptových aplikací.

Výstup na různá zařízení

AMOS vytvoří aplikaci pro Apple, Android a Windows tablety, chytré mobilní telefony, počítače i web - to vše z jediného zdrojového souboru.

CMS (Content Management System) pro správu webů a databází

MAppEngine

MAppEngine je CMS systém, vyvinutý společností Simopt

Intuitivní redakční systém pro internetové projekty MAppEngine vyhovuje všem nárokům na jednoduché ovládání, ale splňuje i nejnáročnější požadavky na funkčnost. Tento systém využívají stránky našich klientů jako např. Plzeňský Prazdroj, ŠKODA AUTO, Česká spořitelna, ČEZ, Sconto, Horská služba ČR a další.

Ekosystém pro vývoj her

Unity 3D

Přednosti vývojového prostředí Unity 3D

Unity 3D pro nás představuje profesionální nástroj na vývoj 3D aplikací a her. Výhodou Unity 3D je nejen odladěnost systému, ale také zázemí silného developera, které umožňuje realizovat projekty rychle a efektivně a především pro několik platforem najednou. Programy vytvořené v tomto prostředí se dají spustit na internetu i mobilních zařízeních.

HTML5, CSS3 a Javascript

Proč vzniká nový standard?

HTML 5 je poslední standard pro HTML - značkovací jazyk popisující internetové stránky. Standard HTML verze 4 byl zaveden v roce 1999 a od té doby se nároky na obsah internetových stránek mnohonásobně navýšily. Vznikla tak řada nejrůznějších plug-inů třetích výrobců pro přehrávání pokročilého obsahu a situace se začala vymykat jak standardům, tak bezpečnosti procházení webu.

Nový standard umožňuje zobrazovat v prohlížeči jak video a audio, tak 3D objekty a animace i interaktivní obsah bez nutnosti instalovat do počítačů a tabletů další přídavné moduly.

Spolu s kaskádovými styly CSS3 a Javascriptem představuje tato technologie mocný nástroj pro vývoj pokročilého internetového obsahu.