Programování digitálních publikací

Digitální publikace

Programování digitálních publikací

Multiplatformní digitální publikace realizujeme v námi vyvinutém publikačním systému AMOS, který jsme vytvořili přímo pro vydávání a správu elektronických publikací, případně v prostředí Unity, které umožňuje realizovat jak 2D, tak 3D projekty.

AMOS

Námi vyvinutý multiplatformní publikační systém AMOS je určen pro vydávání textových publikací doplněných multimediálními prvky, jako jsou např. fotografie, videa, 2D i 3D animace, interaktivní schémata a zvuky, a funkčními možnostmi umožňujícími vkládání vlastních záložek, poznámek nebo vědomostních kvízů.

Publikace vydané v publikačním prostředí jsou určené pro tablety, případně mobilní telefony s operačními systémy Android a iOS a internet.

Unity

Vývojové prostředí Unity je celosvětově používané pro tvorbu 3D i 2D projektů pro tablety, mobilní telefony a internetové stránky. Unity využíváme již několik let převážně pro tvorbu mobilních projektů, včetně digitálních publikací. Unity umožňuje vložit do 2D digitální publikace 3D interaktivní část (funkční model, hru apod.).

Postup programování

Programování digitálních publikací je podobné jako programování jiného „digitálního“ projektu. Startem programování je softwarová architektura definující programovací postupy, funkce a další vstupní zadání pro programování. Následně vzniká prototyp pro ladění ovládání a používání publikace, následuje BETA verze, která je plně funkčním projektem určeným pro testování, optimalizaci a odladění pro spuštění.

Díky využívání odladěných publikačních systémů obsahujících mnoho užitečných funkčních možností jak pro klienty, tak uživatele, je tvorba digitálních publikací rychlá a efektivní.

Máte zájem o tvorbu digitální publikace?

Kontaktujte nás!

captcha