Spuštění digitálních publikací

Digitální publikace

Spuštění digitálních publikací

Výhodou digitální publikace proti tištěné je její snadná distribuce po celém světě. Aby se ale publikace na trhu dobře umístila, je nutné jí při spuštění pomoci.

Distribuce digitálních publikací je díky storům (App Store, Google Play a Windows Store) velmi snadná a možná po celém světě. Tato jednoduchost je obrovskou výhodou, ale zčásti i nevýhodou, protože obsahují více než milion aplikací a prosadit se v takové konkurenci není jednoduché.

Již při tvorbě publikací klademe důraz na technologickou i obsahovou správnost, vhodně zvolený název, klíčová slova, popis i ikonu a obrázky pro prezentaci publikace v obchodech s publikacemi (mobilními aplikacemi). To jsou základní a nezbytné kroky pro start publikace.

Spuštění publikace je vhodné podpořit dalšími aktivitami.

Našim klientům poskytujeme poradenství i vlastní realizaci následujících promo aktivit.

  • Rozeslání informace o publikaci (newsletteru) na existující databázi adres s možností sledování statistiky
  • Vytipování a oslovení relevantních médií a zájmových skupin
  • Vytvoření křížových odkazů na publikaci
  • Informace na sociálních sítích (Facebook, YouTube, Twitter)
  • Cílená a efektivní inzerce

Spuštění publikace je vhodné intenzivně sledovat z pohledu statistik a hodnocení uživatelů a aktivně komunikovat.

Kontaktujte nás!

captcha