Redakční systém MAppEngine

Tvorba webů a e-shopů

Redakční systém MAppEngine

Redakční systém MAppEngine implementujeme do všech on-line projektů od roku 1999, kdy jsme ho vyvinuli. Od té doby jej na základě zkušeností z více než 300 projektů zdokonalujeme a rozšiřujeme o nové funkční možnosti.

MAppEngine je robustní, stabilní a bezpečný CMS systém, který využívají všichni naši klienti, jako např. Plzeňský Prazdroj, ŠKODA AUTO, ČEZ, BESIP, MŠMT / Jihočeský kraj, Horská služba ČR, Barvy a laky Hostivař a desítky dalších klientů.

Redakční systém je přístupný on-line – je možné obsah webů spravovat odkudkoliv a kdykoliv a je funkční ve všech běžně používaných internetových prohlížečích. Pro realizované projekty je zdarma (bez licenčních poplatků).

Základní funkční možnosti

  • Redakční systém pro snadnou správu obsahu – CMS (Content Management System) pro snadnou správu obsahu stránek s intuitivním WYSIWYG editorem
  • Správa struktury – možnost on-line editace struktury webu
  • Správa administrátorů – definice správců obsahu včetně nastavení přístupových práv
  • Možnost zobrazení daného obsahu (např. nového) jen správcům a teprve po schválení všem návštěvníkům
  • Novinky – správa novinek s možností rozeslání zájemcům (na e-mailové adresy)
  • Možnost přihlášení k odběru novinek (zadáním e-mailové adresy) s možností nastavení a odhlášení
  • Možnost registrace návštěvníků
  • Možnost zobrazení bonusového obsahu přihlášeným návštěvníkům
  • Galerie – fotografie, videa, animace apod. s možností rozdělení do kategorií (kapitol)
  • Kontaktní formulář odesílaný na zadanou adresu a ukládaný v rámci redakčního systému
  • Poradna / FAQ – přehled příspěvků, případně rozdělených do skupin s možností odeslání nového dotazu návštěvníky
  • Diskuse – on-line nebo s odsouhlasením zobrazení příspěvků administrátorem
  • Ankety – možnost pořádání anket
  • Soutěže – vědomostní kvíz, fotosoutěž apod.
  • Kalendář– kalendář akcí se zobrazením v kalendáriu i detailu (samostatné stránce)
  • Využití map s vytvořením vlastních bodů (Google maps nebo Mapy.cz)
  • Propojení se sociálními sítěmi – od možnosti „like“ a počtu příznivců, po zobrazení posledních aktivit na sociálních sítích na webu
  • Zobrazení informací z jiných webů vložením přímo do dané stránky (iframe)
  • Virtuální prohlídky a 3D obsah – možnost zobrazení 3D obsahu
  • Bannerový systém – správa a statistiky zobrazení a kliknutí na bannery, umístěné na webu
  • Vyhledávání – plnotextové vyhledávání
  • RSS kanál – možnost přihlášení návštěvníků k odběru novinek pro RSS čtečky
  • Možnost snadného sdílení konkrétní stránky známému, její tisk a vložení upoutávky na tuto stránku na sociální sítě (služba AddThis.com)
  • Newsletter – systém pro snadné rozesílání newsletterů na e-mailové adresy se statistikou aktivit adresátů
  • Souborový manažer pro správu souborů na serveru
  • Import a export dat z/do MS Excel (CSV), XML, JSON a dalších formátů
  • Napojení na informační systémy klienta (IS, ERP, CRM, intranet)
  • Napojení na reklamní a další systémy (Adwords, Sklik, Leady apod. včetně remarketingu)
  • Podrobná statistika návštěvnosti a napojení na Google Analytics
  • SEO– možnost zadání popisu a klíčových slov pro vyhledávače pro každou stránku
  • Snadné rozšíření o další jazykové verze (jednotlivé jazykové verze se mohou obsahově lišit)
  • Možnost spouštění automatických pravidelných akcí, např. aktualizace dat, rozeslání newsletterů apod.
  • Automatické zálohování obsahu s možností návratu k předešlé verzi obsahu dané stránky (verzování)

Další funkční možnosti (pro e-shop)

  • Katalog produktů – správa kompletních informací o produktech
  • Správa akcí – možnost zadání akcí k produktům a skupinám produktů
  • Možnost nákupu i neregistrovaných návštěvníků
  • Možnost registrace zákazníků s následným sledováním objednávek
  • Správa zákazníků, včetně možnosti zařazení do dealerských skupin (slevy)
  • Správa akcí jak konkrétních produktů, tak skupin produktů
  • Slevové kupony – individuální i skupinové (např. z reklamy)
  • Možnost vyhledávání a filtrování produktů návštěvníky podle parametrů – snadné nalezení požadovaných produktů
  • Možnost zobrazení souvisejících produktů (cross-selling)
  • Hlídací pes – možnost sledování dostupnosti a změny ceny
  • Wish list – možnost ukládání produktů, které zákazníky zajímají do seznamu oblíbených
  • Možnost platby na dobírku, Paypal, PayU (on-line platba většiny českých bank), kartou a převodem (fakturou)
  • Splátkový prodej – napojení na služby finančních „splátkových“ firem
  • Systém pro správu objednávek – přehled, řazení a filtrování, možnost více správců s identifikací
  • Automatická tvorba dokladů a jejich distribuce zákazníkovi i provozovateli
  • Automatické e-mailové zprávy o nové objednávce a její vyřízení, přednastavená automatická komunikace se zákazníkem (objednávka přijata, zaplacena a předána dopravci), zprávy klientovi
  • Sledování chování návštěvníků a nakupujících zákazníků (nákupní cykly)
  • Automatické personalizované newslettery podle historie objednávek a chování zákazníků
  • Možnost napojení na skladový program, informační nebo účetní systém
  • Hodnocení zákazníky a zapojení e-shopu do hodnotícího systému Heureka.cz
  • Zobrazení produktů ve srovnávačích heureka.cz, zbozi.cz, hledejceny.cz, srovnanicen.cz

WYSIWYG editor

Intuitivní editor obsahu poskytuje všechny potřebné funkční možnosti pro práci s obsahem

  • Předdefinované styly nadpisů, podnadpisů, textů, odkazů, tabulek apod.
  • Intuitivní vkládání a správa textů, obrázků, tabulek, videí, odkazů, souborů apod.

Pro práci s obsahem stránek je součástí redakčního systému WYSIWYG editor, který umožňuje snadnou a intuitivní editaci obsahu, podobně jako v programu Microsoft Word.

Kontaktujte nás!

captcha