Redakční systém MAppEngine
Tvorba webů a e-shopů
Redakční systém MAppEngine
Redakční systém MAppEngine implementujeme do všech on-line projektů od roku 1999, kdy jsme ho vyvinuli. Od té doby jej na základě zkušeností z více než 300 projektů zdokonalujeme a rozšiřujeme o nové funkční možnosti.
MAppEngine je robustní, stabilní a bezpečný CMS systém, který využívají všichni naši klienti, jako např. Plzeňský Prazdroj, ŠKODA AUTO, ČEZ, BESIP, MŠMT / Jihočeský kraj, Horská služba ČR, Barvy a laky Hostivař a desítky dalších klientů.
Redakční systém je přístupný on-line – je možné obsah webů spravovat odkudkoliv a kdykoliv a je funkční ve všech běžně používaných internetových prohlížečích. Pro realizované projekty je zdarma (bez licenčních poplatků).
Základní funkční možnosti
- Redakční systém pro snadnou správu obsahu – CMS (Content Management System) pro snadnou správu obsahu stránek s intuitivním WYSIWYG editorem
- Správa struktury – možnost on-line editace struktury webu
- Správa administrátorů – definice správců obsahu včetně nastavení přístupových práv
- Možnost zobrazení daného obsahu (např. nového) jen správcům a teprve po schválení všem návštěvníkům
- Novinky – správa novinek s možností rozeslání zájemcům (na e-mailové adresy)
- Možnost přihlášení k odběru novinek (zadáním e-mailové adresy) s možností nastavení a odhlášení
- Možnost registrace návštěvníků
- Možnost zobrazení bonusového obsahu přihlášeným návštěvníkům
- Galerie – fotografie, videa, animace apod. s možností rozdělení do kategorií (kapitol)
- Kontaktní formulář odesílaný na zadanou adresu a ukládaný v rámci redakčního systému
- Poradna / FAQ – přehled příspěvků, případně rozdělených do skupin s možností odeslání nového dotazu návštěvníky
- Diskuse – on-line nebo s odsouhlasením zobrazení příspěvků administrátorem
- Ankety – možnost pořádání anket
- Soutěže – vědomostní kvíz, fotosoutěž apod.
- Kalendář– kalendář akcí se zobrazením v kalendáriu i detailu (samostatné stránce)
- Využití map s vytvořením vlastních bodů (Google maps nebo Mapy.cz)
- Propojení se sociálními sítěmi – od možnosti „like“ a počtu příznivců, po zobrazení posledních aktivit na sociálních sítích na webu
- Zobrazení informací z jiných webů vložením přímo do dané stránky (iframe)
- Virtuální prohlídky a 3D obsah – možnost zobrazení 3D obsahu
- Bannerový systém – správa a statistiky zobrazení a kliknutí na bannery, umístěné na webu
- Vyhledávání – plnotextové vyhledávání
- RSS kanál – možnost přihlášení návštěvníků k odběru novinek pro RSS čtečky
- Možnost snadného sdílení konkrétní stránky známému, její tisk a vložení upoutávky na tuto stránku na sociální sítě (služba AddThis.com)
- Newsletter – systém pro snadné rozesílání newsletterů na e-mailové adresy se statistikou aktivit adresátů
- Souborový manažer pro správu souborů na serveru
- Import a export dat z/do MS Excel (CSV), XML, JSON a dalších formátů
- Napojení na informační systémy klienta (IS, ERP, CRM, intranet)
- Napojení na reklamní a další systémy (Adwords, Sklik, Leady apod. včetně remarketingu)
- Podrobná statistika návštěvnosti a napojení na Google Analytics
- SEO– možnost zadání popisu a klíčových slov pro vyhledávače pro každou stránku
- Snadné rozšíření o další jazykové verze (jednotlivé jazykové verze se mohou obsahově lišit)
- Možnost spouštění automatických pravidelných akcí, např. aktualizace dat, rozeslání newsletterů apod.
- Automatické zálohování obsahu s možností návratu k předešlé verzi obsahu dané stránky (verzování)
Další funkční možnosti (pro e-shop)
- Katalog produktů – správa kompletních informací o produktech
- Správa akcí – možnost zadání akcí k produktům a skupinám produktů
- Možnost nákupu i neregistrovaných návštěvníků
- Možnost registrace zákazníků s následným sledováním objednávek
- Správa zákazníků, včetně možnosti zařazení do dealerských skupin (slevy)
- Správa akcí jak konkrétních produktů, tak skupin produktů
- Slevové kupony – individuální i skupinové (např. z reklamy)
- Možnost vyhledávání a filtrování produktů návštěvníky podle parametrů – snadné nalezení požadovaných produktů
- Možnost zobrazení souvisejících produktů (cross-selling)
- Hlídací pes – možnost sledování dostupnosti a změny ceny
- Wish list – možnost ukládání produktů, které zákazníky zajímají do seznamu oblíbených
- Možnost platby na dobírku, Paypal, PayU (on-line platba většiny českých bank), kartou a převodem (fakturou)
- Splátkový prodej – napojení na služby finančních „splátkových“ firem
- Systém pro správu objednávek – přehled, řazení a filtrování, možnost více správců s identifikací
- Automatická tvorba dokladů a jejich distribuce zákazníkovi i provozovateli
- Automatické e-mailové zprávy o nové objednávce a její vyřízení, přednastavená automatická komunikace se zákazníkem (objednávka přijata, zaplacena a předána dopravci), zprávy klientovi
- Sledování chování návštěvníků a nakupujících zákazníků (nákupní cykly)
- Automatické personalizované newslettery podle historie objednávek a chování zákazníků
- Možnost napojení na skladový program, informační nebo účetní systém
- Hodnocení zákazníky a zapojení e-shopu do hodnotícího systému Heureka.cz
- Zobrazení produktů ve srovnávačích heureka.cz, zbozi.cz, hledejceny.cz, srovnanicen.cz
WYSIWYG editor
Intuitivní editor obsahu poskytuje všechny potřebné funkční možnosti pro práci s obsahem
- Předdefinované styly nadpisů, podnadpisů, textů, odkazů, tabulek apod.
- Intuitivní vkládání a správa textů, obrázků, tabulek, videí, odkazů, souborů apod.
Pro práci s obsahem stránek je součástí redakčního systému WYSIWYG editor, který umožňuje snadnou a intuitivní editaci obsahu, podobně jako v programu Microsoft Word.
Kontaktujte nás!