Grafika her (2D i 3D)

Vývoj her

Grafika her (2D i 3D)

Pro hry navrhujeme individuální design, atraktivní, intuitivní na ovládání s důrazem na hratelnost hry. Pokud není hra dobře hratelná, nemůže být nikdy úspěšná.

Design hry je závislý na několika vstupních informacích

  1. Cílová skupina – děti, mládež, dospělí, specifická zájmová skupina apod.
  2. Typ hry – jednoduchá logická hra, zábavně-vzdělávací hra, geocaching hra, 3D hra apod.
  3. Platforma – mobilní telefony, tablety, internet, stolní počítače
  4. Cíle hry – samostatná hra, podpora existujícího projektu, součást většího celku (projektu)
  5. Rozpočet – cena určuje složitost i grafické zpracování a funkcionalitu

Postup realizace

Grafika her vzniká v několika logických krocích:

  1. Skica řešení, drátěný model – definice základní myšlenky
  2. Grafický návrh – doladění finálního grafického zpracování
  3. Prototyp hry – ukázka navigace a ovládání hry

Součástí grafického návrhu je také ověření a odladění hratelnosti hry na požadovaných zařízeních.

Výstupem grafického návrhu hry je odsouhlasený design, ukázka ovládání a hry jako takové.

Rozdíly v grafice her

Jiné požadavky jsou kladeny na grafiku mobilních her určených pro mobilní telefony, které mají malou obrazovku a vyžadující velké ovládací prvky pro hraní prsty, jiné naopak pro internetové hry a hry pro stolní počítače, které se ovládají myší.

Testování grafiky

U her je velmi důležité testování grafiky a prototypu s cílovou skupinou (kvalitativní), která přináší důležitá data pro ladění a výběr správné formy grafiky pro danou hru. Zpětná vazba získaná bezprostředním kontaktem k focus group je základem pro vytvoření úspěšné hry.

Máte zájem o tvorbu hry?

Kontaktujte nás!

captcha