Programování her

Vývoj her

Programování her

Hry programujeme v nejmodernějších celosvětově úspěšných vývojových prostředích určených pro tvorbu 2D i 3D her. Tato prostředí využívají také přední světoví vývojáři, kteří se specializují pouze na tvorbu mobilních, online i 3D her.

Vývojové prostředí Unity, ve kterém realizujeme většinu her a máme s ním několikaleté zkušenosti, umožňuje programovat 2D i 3D hry. Součástí Unity jsou pluginy a funkční možnosti, které pomáhají efektivní realizaci většiny běžných her. Od využití připravených animací, existujících 3D podkladů, gravitačních a fyzikálních zákonů, různho využití kamer pro sledování scény hry, po spolupráci se sociálními sítěmi, bluetooth technologií (iBeacony) a další.

Postup programování

Programování her probíhá v několika po sobě následujících a navazujících krocích. Odsouhlasený výstup jednoho kroku je závazným vstupem pro další krok.

  1. Architektura programování – definice projektu, modelu programování
  2. Prototyp – funkční prototyp, ze kterého je patrný design, ovládání a příběh hry
  3. ALFA verze – funkční část hry, která je testována z hlediska funkčnosti a hratelnosti
  4. BETA verze – kompletní hra určená pro připomínkování klientem a testování na zařízeních, pro které je určená
  5. Odladění a spuštění hry

V rámci programování prochází hra několika kroky testování, při kterých je kontinuálně ověřováno plnění zadání, cílů a požadavků na hratelnost. Více o testování her zde.

Máte zájem o tvorbu hry?

Kontaktujte nás!

captcha